onsdag den 20. marts 2013

Sne, træthed og mellemmåltider!

I dag gik jeg hjem fra arbejde pågrund af sneen. Det tog ca en times tid og jeg var maks kvæstet da jeg kom hjem. Desuden var jeg sulten, men synes ikke jeg havde noget jeg kunne spise.
Fristet af alt muligt, men stædig åbnede jeg køleskabet og så at jeg havde græsk yoghurt og så måtte jeg jo tænke kreativt.

Det blev til en smoothie:

Græsk yoghurt
Frossen banan
Frosne blåbær
vanilie (uden sukker)
Et par broccoli toppe
Vand

Det hele ned i blenderen og vupti - smoothie der mætter!


 Mellemmåltider kan dog være svære at have fantasi til synes jeg.
Mine favoritter er:

- Smoothies med frugt og grøntsager

- Low carb boller med pålæg

- Skiver af æble med peanutbutter

- skyr/græsk yoghurt med frugt, nødder, kanel osv

- Rester fra andre måltider

- Grøntsags stænger evt. med dip

- Avocado med salt

Har i lyst til at dele jeres ideer til mellemmåltider med mig?!

Weekenden brugte jeg på at være syg og var også hjemme fra arbejde mandag. Det gav anledning til en eftermiddagstur i Ikea hvor jeg impulskøbte en lille træreol. Med malingrester og forskellige papirer/tapeter blev den til dette vidunder.

Jeg ELSKER resultatet og den skal indeholde kreative ting inde ved skrivebordet <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar