tirsdag den 26. marts 2013

Sukkerchok!

Der er har været lidt stille på bloggen de sidste par dage.
Dette skyldes at jeg har haft sidste dage på arbejdet, og været på "Danmarks turne" for at besøge familie og svigerfamilie.

Både afslutningen på arbejdet og familiebesøgende har desværre resulteret i et 4 dage langt sukkerchok!
Jeg fik begrænset indtaget af mel og stivelse til et minimum, men sukkerindtaget har som sagt været alt for stort.

MEN jeg spiste det med god samvittighed. Jeg klapper lige mig selv på skulderen, for det vidner om at jeg har rykket mig. Jeg slår ikke længere mig selv oven i hovedet når jeg spiser usundt - jeg straffer ikke længere mig selv med negative tanker og ekstra træning. Jeg tog et valg og spiste slik. Jeg nød det mens jeg gjorde det. Og istedet for at få dårlig samvittighed over mit valg, accepterede jeg det og besluttede at sukker-ferien sluttede lige så snart jeg ramte Århus igen - and so it did. Frokosten blev derfor blandet salat, hvidkål, gulerod, pesto og en lækker fiskefrikadelle fra fiskevognen. Der kan man virkelig tale om fantastisk smag!
Aftensmaden blev tærte og broccoli.
Desuden fik jeg mellem frokost og aftensmad brugt tiden på en times step i fw. BACK ON TRACK...

Billederne viser meget godt hvordan mine sidste dage har været:

 
Lysestagerne er en gave fra mine dejlige vuggestuebørn, som jeg jo nu har forladt til fordel for et job i en børnehave.

 
Dette billlede fortæller lidt historien om "Danmarks turneen" med højt sukkerindtag og familie hygge. Min kæreste fik sig en øl, mens vi spillede Yatzy.

God tirsdag til jer alle og husk 
- Luk munden og let røven!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar