mandag den 1. april 2013

Sund fastfood

Undskyldningerne for ikke at leve sundt er mange, men én af dem er at det tager for lang tid.

Nu ved jeg jo ikke hvad folk synes er lang tid at bruge i køkkenet, men de sidste 3 dage har alle mine måltider taget mig under en halv time at lave. Det synes jeg da er fastfood - hvad siger I?!

Mine aftensmads måltider har set således ud:



Hvidvinsdampet rødspættefileter m. spinatsalat

Buillonvand og hvdvin hældes i et fad med løg og chili.

Rødspætterne krydres med salt og peber og rulles sammen. De lægges herefter i fadet.
Fadet stilles i ovnen på 200 grader i ca 15 minutter.

Spinatsalaten bestod af friske spinatblade, ristede græskarkerner, æblestykker, hytteost og lidt 
olivenolie og balsamico dressing.

Grønne bønner (haricot verts) m. kødsovs og revet cheddar ost

Kødsovsen laves som man selv øsnker det og med de grøntsager man ønsker i.
Vores kødsovs var med hakket oksekød, peberfugt i forskellige farver, løg og gulerødder.
Kog nogle bønner og smid kødsovsen oven på. Forkæl dig selv med lidt revet ost on the top.

Æggewrap m. kødsovs rest og spinatsalat



Æggewrappen er super nem. Til 1 wrap bruger jeg 3 æg. De slåes ud i en skål og piskes sammen.
Massen hældes herefter på en varm pande og bages som pandekage.
Fyldet er valgfrit. vi brugte resterne fra i går.


Mine frokoster bliver en anden dag - I skal jo have noget at glæde jer til ;)

Påsken har også budt på nogle små kreative projekter og indretningsprojekter.
Jeg har bl.a. hængt nye rammer op i stuen og malet et gammelt og slidt sofabord (jeg fandt det mega billigt på DBA for et halvt års tid siden). Desuden har jeg haft 4 suttesnore på bestilling, der også skulle produceres.
Anyways - det hele blev awesome!





Lige afsluttende vil jeg komme omkring en kommentar fra min bedste veninde.
Hun sagde at hun fik så dårlig samvittighed når hendes veninder ligger mavebilleder
op på instagram og når hun læser denne blog.
Mavebilleder kan jeg ikke udtale mig om, min mave bliver aldrig offentligt skue,
men bloggen her er på ingen måde lavet for at sætte mig på en pidestal.
Jeg er IKKE perfekt. Jeg falder i. Craver sukker og alt det andet.

Bloggen skal inspiere både jer og mig selv.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar