onsdag den 22. maj 2013

"Whole14" dag 3...

Dagens mad i billeder og ord :)

Det er dag 3 uden korn, sukker, og anden stivelse. Desuden uden snacking. Det går ok. Det er sværest om aftenen synes jeg, men både min kæreste og jeg overlever :)
I dag til spejder ( Jeg er leder for en flok juniorspejdere) var der en der havde fødselsdag og der blev delt slik ud. Selvom jeg ved at det ikke er godt for min krop, synes jeg alligevel den gamle vane, med at have lyst til slik når øjnene ser det, vender lidt tilbage - dog ikke i lige så stor grad, som for nogle måneder siden...gudsketak og lov for det da ;)
Nå men her er dagens tre måltider....

Morgenmad kl. 7.15
En rest banan, en tomat og scrambled æg m. skinke, champignong og forårsløg.
 

Frokost kl 13
Squash spirali m. Peberfrugt pesto, et æg, lidt skinke og en gulerod.

Aftensmad kl. 17.30
LCHF Lasagne rest

Aftenthe kl. 20.30
( I vores nye kopper..jubiii)

Jeg har desuden, på opfordring fra Line, oprettet mig på bloglovin.
Så hvis du er derinde kan du nu følge mig, men hvis du bare læser flere
blogs kan du også oprette dig derinde og læse dem alle ét sted.
Har du ikke lyst til det, kan du i den sorte bjælke ude i højre side tilmelde dig 
mailservice, så du får mail når der kommer nyt indlæg.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar