lørdag den 8. juni 2013

Vandredag m. spejderne...

Giver både glæde og ømme stænger!

I dag har jeg været på vandredag med mine juniorspejdere (10-12 år). Jeg skulle gå 20km´ers turen sammen med en anden leder og 4 seje drenge. Der var højt humør det meste af dagen, nogen gange skal dog man jo have lov til at sige "pisse-lort" til det hele, så det blev der gjort ;)

Her får i dagen i billeder....

Morgenmad for champs: Skyr, blåbær, hjemmelavet müsli og en avocado m. salt

16 km overstået, 4 km tilbage. Pause nummer 3. Her blev nydt en figenstang, en banan, vand og sol <3

Hjemme med 20 km i benene. Vandret i nye vandrestøvler. Anklerne er ømme og læggene trækker lidt...men det er skønt!

Lørdagsslik er rent selvforkælelse m. 3 stykker mørk chokolade, lidt peanuts og jordbær/æble "frugtstykker"


Jeg synes at jeg er maks bagud i indlæg. Jeg har en opskrift på "Tabouleh for skinny bitches" også kaldet blomkåls tabouleh der ligger og venter, en opskrift på en dadelbrownie m. is og er ved at koge nogle rabarber til en kompot (for første gang i mit liv, så nu må vi se om opskriften bliver god nok til bloggen hehe).
Så stay tuned every one....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar