fredag den 26. juli 2013

Mad mad mad uge 30...

Mad, mad, mad...Jeg elsker mad!

Idette blogindlæg bliver beriget med lidt madbilleder fra ugens løb. Der er både morgenmad, frokost, aftensmad, snack og dessert billeder.
Fra mig til jer....

Kotellet m. Kinaradise fritter, feta og Kryddermayo (dild, purløg, citron, machandel mayo, salt og peber)
 Dessert af vandmelon og kokospeanutbuttercups
 Burger: Spinatbolle, napolitan salatmix, agurk, kryddermayo og kylling. Avocado on the side.
 Endnu en fedtbombe. Denne gang med et lag med chokolade og et lag med chokolade og romessens
- HAPS!
 Morgenmad: Omelet m. sprød ost (se opskrift her), blandet salat m. blårbær og en avocado
 karry-kokosmælk suppe m. kylling og cashewnødder
 Lækkert mellemmåltid: Smoothie m. jordbær, A38, hindbær og proteinpulver og en fedtbombe m. Chokolade og romessens
 Så fik vi Vietnamesiske forårsruller. Ikke lowcarb, men det skulle være nemt hurtigt og jeg havde en ustyrlig lyst til sweetchilisauce, peanutbutter, grønt og rejer. Perfekt til "kondom forårsrullerne", som de kaldes herhjemme ;)




 Milkshake: Jorbær, blåbær, piskefløde og proteinpulver.
 Bagt laks m. hjemmeavlet dild og citron. Fintsnittet spidskål og spiraliseret squash med pesto. Og en af mine favoritter - smørstegt champignong og løg..Mmm!
 Morgen omelet m. æg og flødeharvati. Peberfrugt on the side
 Madpakke: Aftensmadsrest af laks, spidskål og squash spiraler og blandet salat med feta
 Post træningssnack: Peanutbutter med ske og lidt oeberfrugt stave. De blev indtaget i solskin i en park. Hygge og ro...
 Marineret (soya, honning, salt/peber, hvidløgssalt, cayennepeber, chili) kotelet m. salat af napolitan salatmix, spidskål, agurk, peberfrugt, blomkål og broccoli og så selfølgelig min elskede FETA!
 Der hakkes 99% Chokolade til desserten. Lidt bitter, men sammen med frugt og vanilleflødeskum er den genial
 Den megalækre dessert af friske jordbær, lidt banan og lidt blåbær. En let pisket (mere creme end flødeskum) piskefløde med vanille i. Toppet med mørk chokolade
Resten af chokoladen (ja, den er stærk så der blev noget til overs - theres af first time for everything ;) ) laved ejeg lige hurtigt til en müsli m. hakkede mandler, chokolade og kokosmel

Jeg har desuden købt en ismaskine som skal prøves af i weekenden og jeg craver pandekager. Altså rigtige syndige pandekager, men hvis nogen har en super lækker LCHF pandekage opskrift,
så kom endelig med den (i kommentarfeltet neden for indlægget).
Jeg håber at det var inspiration til fx. madplan eller andet... 

1 kommentar: