torsdag den 8. august 2013

Banan Müsli (uden sødning)...

I dag har jeg lavet banan-müsli. Jeg var inspireret af denne opskrift. 
Jeg har villet lave den i flere uger, men tiden fløj og ingredienserne skulle være der. Dårlige unskyldninger er der nok af ;)

Den er simpelthen lækker og utrolig nem. Det kræver ikke særlig mange ingredienser, eller man kan i hvert fald lave den af de nødder og kerner man ønsker.


 Banan-Müsli:

1 Banan
1-2 spsk Kokosolie
1 spsk Sesamfrø
1 spsk Hørfrø
1 håndfuld Solsikkekerner
2 håndfulde Valnødder
2 hånfulde Mandler
1 håndfuld Kokosmel
1 spsk Kanel

Blend banan sammen med kokosolie og kanel. Hak nødderne groft. Bland banan-massen med nødder og kerner i en skål. Fordel det herefter massen på en bageplade. Bage i ovnen ved 150 grader til müslien er sprød.
Tip: Du kan også skifte kanel ud med vanilie eller kakao. Brug de nødder og kerner du elsker og hak så groft eller fint du ønsker det.







Desuden er jeg begyndt at løbe lidt igen. 
Min chef har meldt mig til DHL løbet uden at spørge,
så derfor er jeg jo nødt til at komme lidt i gang ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar