lørdag den 21. september 2013

Ris a la mande / Risifrutti på den sunde måde...

Nød lærer som bekendt nøgen kvinde at spinne - virkelig nøgen kvinde?!
Jeg var desperat efter en omgang eftermiddagsmad i fredags og kiggede ind i et ret tomt køleskab, da jeg skulle på spejderovernatning. Dog havde jeg en lille klat flødeskum og en lille rest hytteost. Jeg kom straks i tanke om et dessert jeg havde set på Janes blog. Jeg huskede at den indeholdt flødeskum og hytteost. Jeg blandede mine rester og tilsatte lidt vanilliepulver og en klat marmelade - vupti lækkert mellemmåltid eller dessert....
Prøv den før din nabo!


Jeg har jo som sagt ingen eksakte mål og kan derfor ikke genere en præcis opskrift til jer, men jeg brugte ca:

Ris al mande LCHF:
½ dl flødeskum
1 dl hytteost
½ tsk vanillie pulver
2 tsk marmelade (kan udelades)

 Vend ingredienserne forsigtigt sammen. Skal spises kold.

 Til at slutte på får i lige
et par hverdagsbilleder.

Morgenmad: protein pandekager  m. peanutbutter,
en smoothie og the med ingefær og citron.

 Aftensmad: En blandet salat, en skive feta
og en hjemmelavet tunsalat (friskost, tun, løg og s/p)

På vej til træning og matcher helt ekseptionelt
- mere held end forstand...


Hvad er dine yndlings hverdags måltider?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar