torsdag den 7. november 2013

Maddagbog 5.11.13

Da jeg selv startede ud med at læse blogs og søge inspiration til mad uden kornprodukter, havde jeg svært ved at finde ud af hvor meget og hvor lidt jeg kunne tillade mig at spise. Jeg tænkte ofte på, hvad andre mon spiste og derfor har jeg vist en enkelt gang eller to før postet en maddagbog, og her får du en til. En maddagbog er billeder fra hvad jeg har fået i løbet af en dag (råt for usødet ærlig maddagbog). Her får i så en fra i tirsdags, da jeg var hjemme fordi jeg var syg...

Ca. kl 9
Til morgenmad spiste jeg en meget lille skål skyr m. hjemmelavet musli og nøddesmør.
Da portionen var lille drak jeg også en kop chaithe m. en rest flødeskum.

Ca. kl 13
Frokosten var to sandwich m. foccacia/sandwichbrød  med mayo, spinat, 
gul peber og hamburgerryg.


Ca. kl 14
Ét stykke 77% chokolade og et glas vand.


Ca. kl 18.30

Fiskefrikadeller m. rodfrugter, dild mayo (mayo, dild, citron og S/P).
- Tilføjelse: Da min veninde har kommenteret at jeg intet spiser,
vil jeg lige sige at jeg spiste to portioner aftensmad OG
når man spiser mad med øget fedt i mætter det mere og man spiser
derfor mindre ;)


Ca. kl 20

Jeg havde bagt kokostoppe til mine kollegaer og de skulle
selfølgelig prøvesmages med et stykke chokolade mere.
(Portionen blev delt med min kæreste)


Sådan kan en dags mad se ud hos mig.
Den kan også se helt anderledes ud - Der er intet facit.
Prøv jer frem.... 

2 kommentarer:

  1. Jeg har også tit tænkt, om jeg spiser for meget eller for lidt i forhold til andre, men det er jo netop dét med at mærke efter... Jeg er bare stadig ikke god til det ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal nok komme :) Men det er brand dulme også svært...især hvis man aldrig har lært det....

      Slet