mandag den 24. marts 2014

Når man vokser fra sit tøj....

....Så synes jeg nu altså at tøjet fortjener at blive brugt alligevel!
Jeg går og bilder mig ind at det er en kvindeting at gemme tøj som der ikke passer, blot fordi det stort set ikke har været brugt. Jeg får helt ondt i maven ved tanken om at det blot skulle gives bort/smides ud...
Måske er det mere en stefanie-ting end en kvinde-ting ;)

Anyways, har jeg besluttet at sælge lidt ud af klædeskab og skohylde.

Sorte "peter pan" sko. Meget velholdte.str 38. 40kr.
Sorte sandaler m. en lav kilehæl. str. 38. 40 kr.
Mint grønne sneakers fra hm. Aldrig brugt. str. 39. 20kr.
Vandre/Vinterstøvler. Godt brugt, men stadig gode. str. 40. 30kr.

Mørke blå og hvid skjorte str L. Brugt få gange. 70kr.
Rød skjorte og kjole er str L/XL. Godt brugt.20kr.
Gul Skjorte. Brugt 2 gange. Str L. 70kr.
Nederdelen er solgt.

Sort stropløs kjole. Str XL/L. 20kr.
Sorte kilehæle. brugt to gange. Str. 39. 50kr.
Indendørs pumasko. Brugt et par gange.Str. 40,5. 30kr.
De sorte nikesko er solgt.
Sorte converse. Brugt få gange. str. 41. 50kr.

"Skjorte" til under sweater aldrig brugt og sort bolero brugt en gang. str L. 10 kr.
Resten er str L. Fin stand. 70 kr.

Hvis du er interreseret i noget af ovenstående har du to muligheder:
1. Skriv en mail til mig på stefaniev@live.dk med hvad du gerne vil købe og adresse.
2. Gør det sammen, bare i kommentarfeltet nedenfor.

Der er selfølgelig mængde rabat! ;)

Dagens motion i dag var 10 kilometers gå tur med en god veninde,
i dejligt solskin ved brabrandsøen.
Motion må meget gerne være hyggeligt og socialt
og jeg havde da også lidt trætte stænger da jeg kom hjem...

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar