onsdag den 2. april 2014

Maddagbog 2/4/14....

Så lykkedes det mig endnu en gang at tage billeder af næsten alle mine måltider, hvilket lægger op til en maddagbog.

Onsdag er en dag hvor jeg har en lang arbejdsdag og derefter er spejderleder om aftenen. Måltiderne er derfor også madpakke og hurtig mad ;)


Morgenmad kl 7.30:
"Ris a la mande" - Græsk yoghurt, hytteost, vanille, mandler og frysetørret hindbær.




Formiddagssnack kl 11:
To figner og et stykke agurk


 Frokost kl 13:
Rester fra aftensmaden - kylling i karry m. blomkålsris


Eftermiddagssnack kl 15.30:
En stor gulerod og en fiskefrikadelle m. remoulade.


Aftensmad kl 18:
Forretten var bruschetta, min er uden brød og dermed bare tomat m. ost.
Derefter spiste jeg 1½ portion blandet salat m. tunsalat.



Dessert kl 20.30:
En rest af den kage jeg delte ud på arbejdet i går.



Det var min dag i mad.
Jeg håber at i alle sammen har haft en god dag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar