tirsdag den 29. april 2014

Så kaster jeg mig ud af komfortzonen - endnu en gang....

Jeg skrev for nogle måneder siden et indlæg om at gøre noget som man frygter - altså bevæge sig ud af din comfortzone.
Det gjorde jeg for en lille måneds tid siden da jeg startede på uddanelsen som step-instruktør, men nu gør jeg det igen!



Jeg har meldt mig til et "summer bootcamp" forløb med Susan i Seierfitness. Det betyder at jeg igennem de næste 5-6 uger vil blive vejledt i forhold til min kost og træning, deltage i sundhedsaftener, fællestræninger og personlige træninger.

Jeg har valgt at deltage i forløbet fordi jeg savner udfordring. Jeg har den seneste tid været lidt umotiveret i forhold til min træning, jeg har haft svært ved at rykke mig, ser ikke rigtig resultater - keder mig faktisk lidt i det. Det vil jeg ikke acceptere og dette forløb kom som sendt fra himlen!



 Der er to ting ved dette forløb, der især skræmmer mig; At skulle træne med en personlig træner og at skulle få lagt en kostplan!

At skulle træne med en personlig træner er egentlig både lidt en drøm og et mareridt. Jeg har leget med tanken et stykke tid, fordi jeg simpelthen har så svært ved at presse mig selv og netop har svært ved at holde mig inspireret og motiveret. Det forventer jeg at den personlige træner (og det træningsprogram der bliver lavet) kan hjælpe mig med. Jeg håber at jeg kan blive presset der ud hvor jeg ikke troede der var kapacitet til mere. Det ville for mig være succes!


Jeg trænger til at blive rusket lidt op i og få ny inspiration og lyst til igen at give den gas i centret.
Hvis man tuller rundt og gør det man altid har gjort, får man det man altid har haft ;)

At skulle følge en madplan er virkelig skræmmende for mig. Jeg HADER når folk skal bestemme hvad jeg skal spise og hvornår. Frygten for at blive sulten, lever stadig i mig - nok mere end jeg tror. Men jeg ser det som en udfordring og glæder mig til at se hvad forløbet bringer!



Jeg har heldigvis allieret mig med min forholdsvis nye træningsmakker,
Louise, så det ikke bliver alt for "farligt" ;)
Det er min plan at jeg løbende vil poste indlæg om,
hvordan det går og ideer til øvelser osv.

Husk at hvis man ikke prøver, så lykkes det ikke...


1 kommentar:

  1. Det er mega sejt! Der er ikke noget bedre end når man overskrider sine grænser og presser sig selv - bagefter! For det er pisse skræmmende mens man overvejer, tænker på det og selv også når man har taget beslutningen, men det er det hele værd!

    Jeg glæder mig til at følge med og er sikker på du kommer til at rocke den bootcamp! :D

    Anna - wonderwomanwannabe.dk

    SvarSlet