fredag den 2. maj 2014

Endelig tilbage i træningscentret....

.....i nye tights.
Jeg har været væk fra centret i over en uge pga. Sygdom, så motivationen for at komme i gang igen er stor. Spændende om musklerne er forsvundet ;)

I går forkælede jeg mig selv med nogle nye fede træningstights, jeg har kigget efter lidt tid. Det hjælper endnu mere på motivationenen....




Dagens træning kom til at se sådan her ud:

opvarmning på crosstraineren

Supersets af 2 øvelser:

Squat
Biceps curl

Dødløft
Military press

Row (en arm på bænk)
Triceps

Pull ups (TRX)
Lunges

Øvelse for de skrå mavemuksler
Planke

Udstræk

Grunden til at vi i dag kører supersets er fordi vi har små travlt. Når min træningsmakker og jeg træner sammen, kan der godt gå lidt for lange pauser og "kaffeklub" i den, så det er et forsøg på effektivisering ;)

Weekenden skal bruges på en biograf tur,
ind og se "mig ejer ingen", arbejdslørdag på arbejdet og træning.
Hvad skal i bruge weekenden på?  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar