mandag den 9. juni 2014

protein-koldskål.....

Kender i det med at man faktisk har besluttet aig for at der ingen aftensnack/dessert skal være i dag, men så sidder ipå instagram og det vælter frem med lækkerheder?!

anyways, det var i hvert fald det der skete for mig i dag. Min kone og jwg hacde allerede nydt en dessert i eftermiddags, men instagram gjorde at jeg fik lyst til koldskål.

Afsted med mig til fakta after noget der kunne  min lækkersult og samtidig ikke betød et stort kalorie indtag eller indtagindtag af sukker.
Derfor besluttede jeg mig for at forkæle mine små tøsemuskler med en lækker proteindessert med lavt fedtindhold.


Protein-koldskål:
(Ca 3 portioner)

200g skyr natural
500g kærnemælk
Vanillepulver
Lidt citronsaft

Topping
lowcarb bodylab bar m. Mandel og vanille
Blåbær

Ingredienserne blandes sammen.  Baren bages ved 175 grader i 5-10 minutter. Hold øje med dem.
1 portion er ca 120 kcal for koldskål og 100kcal for topping.

Hvad spiser i om aftenen,
Når i bliver lækkersultne?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar