søndag den 24. august 2014

Madplan uge 35/2014

Det føles som umenneskelige tider siden jeg sidst har lavet madplan herhjemme, men nu er det comeback tid!

Jeg har været til bryllup hele weekenden på sjælland og på trods af massive sukker og alkohol tømmermænd, fik jeg slæbt min trætte krop ned og handle og lavede derefter madplan. Madplanen er lavet med fokus på at bruge hvad vi har, da madkontoen stort set er i 0.

Jeg handlede i dag for ca 200 kr. og fik en masse lækre og sunde varer 
(inkl. lidt øko og toiletpapir). Så undskyldningen med at det er for dyrt at spise sundt,
kan godt kastes i skraldespanden!

Madplan:

Mandag: Blandet salat m. avocado og karrymango kylling

Tirsdag: Omelet m. kødstrimler + tomatsalat m. grillost

Onsdag: Hummus, edamammepuré og mayo med grøntsagstænger og bønnefritter

Torsdag: Sandwich af proteinbolle med tunsalat og grønt

- hvis du vil inspireres til endnu flere madplaner, kan du trykke på Madplans-etikken ude i højre side af bloggen.


I september kommer der til at ske noget nyt på bloggen.
Jeg skal nemlig afprøve Tatjana fra lowcarb.dks onlineforløb,
og blogge om det her på bloggen. 
Desuden har jeg fået en gæsteblogger ind over,
som også vil skrive om onlineforløbet her på bloggen.
Nærmere introduktion og præsentation af det hele kommer...
 
Husk at I kan følge mig på Bloglovin og Instagram (Stefaniesunivers)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar