onsdag den 10. september 2014

Funky tomatsalat....

Som I nok ved lader jeg mig ofte inspirere af billeder, ideer og opskrifter rundt omkring på de sociale medier.

Vanløse blues er en af de piger jeg følger på instagram og hun inspirer med hendes smukke billedr af lækker økologisk mad. Dagens opskrift (hvis man kan kalde det det, når det er så let) er også fra hendes instagram. Jeg har været tiltrukket af tomatsalaten siden første gang jeg så den, men først nu måneder senere fik jeg den prøvet af - og det er i hvert fald ikke sidste gang jeg får den!


Tomatsalat:

Tomater
Banan
sesamfrø

Skær tomater og banan i mundrette stykker og kom det i en skål. Vend det hele rundt og drys med sesamfrø.
Tip: Brug gerne forskellige sorter tomater.

Jeg brugte tomatsalaten som en del af min morgenmad.
Den er fantastisk som morgenmad fordi, den er nem og hurtig og 
smager let og friskt.

Spiser du grønsager til morgenmad?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar