tirsdag den 2. september 2014

Madplanen for uge 1.....

Så er vi sgu i gang!

Jeg har nu spist efter lowcarb principperne i nogle dageog det går faktisk rigtig godt. Min største frygt var at jeg skulle af med mælkeprodukterne (undtagen lidt fløde og smør hist og her), men det har været overraskende nemt - og utrolig mættende ;)


Dette er morgenmaden fra den første dag i forløbet.
Scrammble egg af 2 æg, 3 gulerødder en smule agurk og 10 mandler.

Her får i min madplan, som er lavet ud fra Tatjanas madplan, men med ændringer i dagene da jeg fik dato fiskefars og andre gode tilbud ;)

Mandag:
Morgen Scrambble egg, grønt og mandler

Frokost Stenaldermuffin, tunsalat og salat

Aftensmad Fiskefrikadeller, hvidkålssalat m. appelsin og mandler og bønnefritter

Tirsdag:
Morgen Stenaldermuffin, tunsalat, grønt

Frokost Fiskefrikadeller og hvidkålssalat m. appelsin og mandler

Aftensmad Kødsovs med squash- eller hvidkålspasta og salat on the side

Onsdag:
Morgen æggewrap med kødsovsrester og grønt

Frokost Røget laks og salat med græskarkerner

Aftensmad Blomkålspizza m. kødsovs og pølser og salat on the side

Torsdag:
Morgen Scrambble egg, grøntstave og mandler

Frokost Blomkålspizza rest og salat

Aftensmad Hakkebøffer m. bløde løg, broccolimos og gulerodsstave

Fredag:
Morgen Kyllingepølser, Gukerodsstave, tomater og avocado

Frokost Hakkebøf og broccolimos rest

Aftensmad Kyllingespyd m. karry og kokos og avocadosalat

Lørdag:
Morgen Æg eller pandekager og grønt

Frokost Kyllingespyd og avocadosalat rest.

Aftensmad Spise ude (Bryllupsdag)

Søndag:
Morgen Minimeatzza

Frokost Minimetzza rest og salat

Aftensmad Krebinetter m. bønnefritter og råkost

Her ser i frokostmadpakken til tirsdag.


Efter den første uge vil jeg ikke længere følge en fastlagt
kostplan, men derimod spise ud fra kostprincipperne og tallerkenmodellen.
Mere om det senere....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar