lørdag den 13. september 2014

Status 2 uger inde i lowcarb onlineforløbet...

Så har jeg været i gang med Tatjanas onlineforløb.
Jeg synes jeg har fået tallerkenmodellen og lowcarblivsstilen nogenlunde ind under huden, men har stadig lidt svært ved kun at spise når jeg er sulten, undvære mælkeprodukter og undvære frugt.

Men anyways har jeg holdt mig fra mælkeprodukterne bortset fra lidt smør, fløde og hytteost som en del af den kvarte tallerken i mine måltider. Jeg har holdt mig fra sukker bortset fra et par syrlinge, lidt mørk chokolade og en halv frozen yoghurt - jeg er lidt stolt fordi jeg for det meste har fulgt måltidsskabelonen og kun spist når jeg var sulten og ikke små snacket.



Fremgang fra 12.8.14:

Talje     - 2 cm
Maven  - 1 cm
Numse  ingen ænding

Vægt: - 3 kg

Hvordan har jeg det så i kroppen nu? Det er et godt spørgsmål. Jeg synes faktisk at jeghar det godt. Jeg ved ikke om jeg vil sige at jeg har det bedre. Muligvis. Muligvis det samme.

Fremadrettet vil øvelsen/kampen ligge i at blive endnu bedre til kun at spise når jeg er sulten og ikke af andre årsager. Jeg elsker at snacke/spise dessert om aftenen og det tror jeg faktisk er overflødigt. Det vil jeg gerne fjerne/skære ned på.

Her ser i nogle eksempler på morgenmad, middagsmad og frokost...

Husk at i kan følge med på 
Instagram: Stefaniesunivers
og på Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar