mandag den 15. september 2014

Status 2 uger inde i lowcarbforløbet (Maria)...

To uger uden fuck-ups.
Det er gået mega godt og over al forventning. De to første uger er fløjet afsted og jeg er slet ikke faldet i sukkerfælden. Den sidste uge har jeg fået vænnet mig af med mælkekaffe og til dels også cola zero.
Jeg har allieret mig med en god kollega som har været god til at støtte og huske mig på hvad der er godt for mig.

Kostprincipperne er begyndt at sidde godt på rygraden, men jeg kan godt have tendens til at lave LCHF-mad mere end low-carb. Men her er tallerkenmodellen altså virkelig god som rettesnor. Så simpelt og lige til at man nærmest ikke kan gøre det galt. Se her hvordan min morgenmad og aftensmad er nærmest perfekt inddelt.



Selvom vi blev rådet til at lade være med at veje os i løbet af de 10 uger, har jeg ikke kunnet holde mig fra vægten. Jeg måtte liiiige se. -2 kg! Det var lige det jeg havde håbet. Stille og roligt vægttab.
Men det er heldigvis bare en sidegevinst, for kosten gør mig bare så godt og jeg føler mig tilpas og frisk ( i hvert fald så frisk som man nu kan med to små børn i huset)

Ud over det har jeg også målt mig:

Bryst - 4 cm
Talje -3 cm
Hofte -4 cm


Jeg går ind i næste uge med tommelfingererne opad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar