torsdag den 9. oktober 2014

Update uge 4 i lowcarbforløbet (Marie)...

Læs seneste nyt fra min gæsteblogger Marie, som også deltager på lowcarb onlineforløbet:
 
Her går det godt.
Her går det faktisk rigtig godt! Jeg er i disse dage den bedste udgave af mig selv. Jeg er den bedste mor, den bedste kæreste, den bedste datter og den bedste Marie. Jeg har igen opnået den der fuldstændige ro som jeg får når min krop er i balance. Jeg har endda været ude og løbe flere gange!







Jeg har (sikkert som mange andre på dette forløb) prøvet at tabe mig før, både med og uden resultat. Til forskel fra tidligere forsøg, kan jeg mærke at Tatjana har ramt noget i mig som gør at jeg vælger anderledes. Jeg tænker over mine valg på en anden måde og det virker.
Idag "faldt jeg i" og spise en helt pose lakridschokolademandler. Jeg kan slet ikke forstå hvor den blev af! Lige pludseligt stod jeg med den sidste i hånden og bum så var den også væk. Først tænkte jeg øv og at nu havde jeg ødelagt det hele og min underbevidsthed hev mig i ærmet og hviskede "så kan du også spise lidt pasta til aftensmaden, nu har du fucket op" "og løbeturen du har planlagt, den slipper du også for". Tidligere ville jeg have givet efter og proppet en stor portion pasta i skuffen og måske endda købe mere af de lede lakridschokolademandler og ædt dem også.
Men jeg gjorde noget anderledes. Jeg lod være.
Jeg indrømmede det overfor min kæreste, det er også nyt.
Jeg spiste en portion squashpasta mens de andre fik almindelig pasta.
Og jeg løb den planlagte tur.

Jeg er glad og stolt og glæder mig,
 til endnu en dejlig dag imorgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar