mandag den 5. januar 2015

Man har et standpunkt til man tager et nyt...

Som overskriften afslører har jeg ændret mening. Det er ikke første og nok heller ikke sidste gang i mit liv, at det sker ;)

Som I nok har kunne fornemme i mine tidligere indlæg er jeg gået lidt væk fra low carb, palæo og lchf. Jeg spiser stadig overvejende mest grøntsager, protein og fedt, men jeg vil ikke længere ligge under for strikse kostregler.

Jeg har lukket kulhydraterne ind i mit liv igen. Jeg spiser frugt, brød osv. i mindre omfang. Derfor vil det selvfølgelig også kunne mærkes herinde på bloggen.

Jeg vil fremover have opskrifter både med og uden mel, sukker osv. Derfor vil jeg i opskriftsindekset indikerer hvorvidt opskrifterne er gluten og sukkerfri. Står der ikke noget skal du gå ud fra at det indeholder mel eller sukker. 

Jeg håber at i vil tage godt imod mit nye tiltag. 
Jeg vil selvfølgelig stadig bestræbe mig på at lave sunde og nærende opskrifter!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar