torsdag den 12. marts 2015

Hemmeligheder part 3...

Der er dumpet lidt flere hemmeligheder ind til mig. Jeg elsker at i giver lidt af jer selv. Bliv endelig ved med det. Del eventuelt et hemmelighedsindlæg med jeres venner, så de også kan få noget at grine af, og måske endda selv sender nogle hemmeligheder ind.



I kan læse mine tidligere hemmelighedsindlæg her og her. Jeg håber at I synes det er lige så sjovt, hyggeligt og underholdende som mig. Jeg sidder endda og tænker at nogle af dem, minder meget om hemmeligheder jeg selv bærer rundt på. Vi er sjældent alene med vores særheder og halv klamme ideer. Det er sguda egentlig meget rart at vide ;)


  • Jeg hader alle de fitness-instruktører, jeg har været til hold hos. Undtagen én - og det er fordi, hun ikke presser mig særlig meget. HADER at blive presset!


  • Jeg skifter altid radiokanal inden jeg skal ha andre op at køre - det er bare mere sejt at være én, der lytter til p3 frem for nova fm.

  • Jeg elsker at skrabe ørevoks ud med mine hårnåle. Jeg tørre den i papir og sætter den i håret igen.

  • Da jeg var barn, var jeg ekspert i at få min lillebror i fedtefadet når jeg havde lavet ulykker. Nu 30 år efter, tror mine forældre stadig at jeg var verdens nemmeste englebarn.


Husk at I kan sende hemmelighederne således:
- På mail til ligusterlebbe@gmail.com
- På instagram (stefaniesunivers) i en direct besked
- Her på et af hemmelighedoplæggene. Bare vælg anonym bruger, 
når du poster det

Kom så med dem folkens...
Der er masser af hemmeligheder derude!

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar