torsdag den 26. marts 2015

Prik prik prik, gæk gæk gæk - påske!

Så er det ved at være pååååske(ferie for nogen)!
Selv har jeg en del fokus på at det snart er påske(ferie) fordi jeg er syg på 7. dagen med den onde "man-flu" og skal til Hamburg i ferien.  Jeg vil (læs: skal bare) blive rask inden...

Jeg er virkelig ramt! Lige nu har jeg dog et øjeblik, hvor jeg er oven på og har kunnet spise en smoothie, tage et bad, tjekke mails og blogge ;)
Deraf også den lange inaktivitet, og da der heller ikke ligefrem bliver lavet mad herhjemme i disse dage (jeg har hovedsageligt levet af smoothies og lidt is), bliver dagens indlæg et påskefrokostindlæg.

Påskefrokost er jo, som med alle andre højtider, en skøn ting for en madgris som mig!
Jeg elsker at planlægge arrangementer, lave mad, spise mad og ses med familie og venner over god mad. Derfor får I nedenfor et bud på en lækker påskefrokost med egne opskrifter.


Til sådan et gilde skal der brød til!




Der skal selvfølgelig også noget lækkert pålæg til!








Der skal også lige lidt ekstra grønt til!




Vi må endelig ikke glemme kaffehyggen!









Så er der ingen undskyldning for ikke
at invitere venner og familie over på god mad og hyggeligt samvær.

Rigtig god påske!

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar