onsdag den 15. juli 2015

Sommer, sommer og sol...

Ja ja, I know. Its been a while. Jeg er her dog stadig. Jeg lever, men tiden er en anden når man får børn. Man når INTET i forhold til hvad man plejer og planlægning er en by i Rusland ;)

Dagens indlæg skal dog handle om noget helt andet nemlig hvor skønt det er at have ferie - især når solen skinner og man kan drikke lækre smoothies!
For en uge siden havde jeg min bedste veninde på besøg til brunch og der lavede jeg en virkelig lækker, frisk og læskende sommer smoothie med fersken.


Sommersmoothie m. fersken:

friske ferskner (uden sten)
isterninger
æblejuice

Kom det hele i en blender og blend!
Tip: For at opgradere den endnu mere kan du pynte med en mynte blad på toppen.

Smoothies er sindsygt lækre om sommeren,
fordi de læsker og er friske og kolde.
Prøv også min avoshake m. jordbær eller en lækker
Er du mere til det grønne kan du prøve min Greenie.

Rigtig god solskins torsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar