tirsdag den 25. august 2015

Anmeldelse - Brunch på Langhoff og Juel...

Dagens indlæg bliver en brunch anmeldelse. I sidste uge havde jeg ferie og id en forbindelse havde jeg shanghaiet en veninde til at passe lillemanden i to timer, mens konen og jeg brunchede.

Det blev til en lækker brunch på restauranten Langhoff og Juel, som ligger i latinerkvarteret i Århus.
Udover en hyggelig indretning med "gamle" møbler og store værkstedslamper, er der en dejlig rolig stemning. Alt maden er økologisk og virkelig veltilberedt.


Der er flere valg til brunch, men vi valgte en brunch tallerken inkl drikkevarer (juice og kaffe/the/kakao) for 198kr. Her fik vi rugbrød, surdejsbolle, smør, leverpostej, marmelade, scrambblegg m. pølser, slat m. laks, hummus, et stykke frugt og ymer med müsli.

Da maden kom ind tænkte jeg "aaargh....det kan jeg da ikke blive mæt af", men det blev jeg bestemt! Vi spiste ikke engang om. Tror det er fordi det var virkelig lækre råvarer og mad med smag i!


Så her fra skal lyde et stort hurra!
Hurra for en brunch uden det stor virvar!
Hurra for økologi!
Hurra for gode priser!




Indlægget er ikke sponsoreret, 
men udelukkende udtryk for min egen holdning. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar