fredag den 28. august 2015

Intet med mad at gøre...og så alligevel...

Jeg ved I har hørt om det. Alle har. De frygtelige tilstande for syriske flygtninge der strømmer ind på fx. øen Lesbos.
Billederne bliver kastet i hovedet på os uanset hvilken skærm vi tænder og det gør ondt i min mave (og sikkert også i jeres) hver gang. Der er ingen mennesker der fortjener den skæbne!

Anyways....
Anne Deppe som har bloggen "Deppe and the lost sock" har taget initiativ til at samle en container med ting til flygtninge på Lesbos.

De mangler penge til containeren. Selv de mindste beløb er velkomne på mobilepay 53 64 64 25 Skriv LESBOS [dit navn] på overførslen.

Desuden mangler de alle fornødenheder som en på flugt kunne have gavn af. Fx tøj, tæpper, dåsemad, legetøj osv. De fleste af os har noget liggende vi ikke bruger. Dette kan du donere ved at aflevere det på denne adresse; Vesterbrogade 161 på Frederiksberg i Kbh.

Jeg sidder selv med en del tøj og sko der er tilovers fra et loppemarked, men er i Århus og har ingen måde at transportere det til kbh på. Jeg ved der er flere i Århus med samme problem, så sidder du og tænker "jeg har sguda en varevogn" eller "jeg har sguda en lille dyt" og skal eller vil kører over broen med vores ting så skriv til mig, så skal jeg nok formidle videre til andre fra Århus. Min mail er: Ligusterlebbe@gmail.com


Jeg håber at der er nogle venlige sjæle der vil hjælpe!
Læs hele hendes indlæg her! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar