søndag den 14. februar 2016

Madplan #1

Jeg har tænkt lidt og fundet på noget nyt. well nyt er det måske ikke, eftersom jeg allerede har lidt madplaner på bloggen, men nyt som i at bruge madplan som koncept!

Da vi alligevel næsten altid laver madplaner herhjemme, så kan jeg jo lige så godt lægge den på herinde til inspiration for alle jer ;)

Nogle af retterne vil blive linket til, hvis opskriften findes på bloggen og gør den ikke det er I meget velkomne til at spørge i kommentarfeltet. Hvis opskriften ikke er herinde er det højest usandsynligt fordi den er ualmindeligt nem.

Jeg har desuden oprettet en etikette, med madplaner hvor I kan trykke og finde alle de madplaner der fremad vil komme. Etiketterne finder I ude på forsiden i højre siden.

Jeg håber I synes om det og kan bruge det til noget!



Mandag Pitapizza


Tirsdag Risengrød

Onsdag Hokkaidosuppe

Torsdag Pastasalat m. tun

Fredag Koteletter i fad m. ris


Lørdag Medister m. coleslaw

Søndag Rester fra lørdagen

 Det var den første madplan i rækken.
Rigtig god søndag



Ingen kommentarer:

Send en kommentar